Over onze webshop

Heb je een nieuwe laptop, een extra beeldscherm of software nodig voor je organisatie? Dit kun je eenvoudig en snel bestellen in de webshop! 1do biedt in samenwerking met partner Buyitdirect de mogelijkheid om hardware en software te bestellen. Buyitdirect heeft een breed assortiment en kan vaak snel leveren tegen een goede prijs. Je kunt de artikelen zelf online bestellen, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat 1do dit voor je doet. Als jullie IT collega denken we graag mee!

Houd ons op de hoogte!

Je krijgt een eigen account, kunt zelf bestellen, zelf kijken en vergelijken, je hebt 1do daarvoor niet direct nodig. Maar daar blijft het vaak niet bij. Apparatuur moet geïnstalleerd worden, licenties en abonnementen zijn nodig, etc. Denk aan een nieuwe laptop waar vermoedelijk ook een Microsoft 365 abonnement en onze Managed IT dienst bij hoort. Die abonnementen regelen we graag voor je, maar dan moeten we hier vanzelfsprekend wel vanaf weten.

Als er werkzaamheden van 1do, licenties, abonnementen of onderhoudscontracten nodig zijn, breng ons dan (tijdig) op de hoogte. Dit kan door contact op de nemen met de afdeling Sales (van 1do) via 088 4445040 of mail naar sales@1do.nl. Dan zorgen wij ervoor dat alles meegenomen wordt. Geef tijdig deze informatie door, dan kunnen wij dit op het juiste moment voor je inplannen.

Wanneer neem ik contact op met 1do?

Voorbeeldsituaties waarin je zelf kunt bestellen

  • Je bent je muis kwijtgeraakt dus je wilt zo snel mogelijk een nieuwe muis.
  • Je hebt gezien dat met twee schermen werken erg makkelijk is. Je bestelt een extra beeldscherm, want je weet zelf hoe je deze aan kunt sluiten.
  • De nieuwste iPhone is uit en deze vervangt je huidige mobiele telefoon.

Voorbeeldsituaties waarin je contact met 1do opneemt

  • Je wilt een laptop voor een nieuwe medewerker die volgende maand begint. De laptop moet nog voorzien worden van Microsoft 365 en de juiste instellingen en applicaties.
  • De printer is stuk dus je moet een nieuwe bestellen. Om alle medewerkers vanaf hun pc te laten printen is het belangrijk dat de printer “in het domein gehangen” wordt.
  • Volgende maand beginnen er twee nieuwe collega’s die je wilt voorzien van een vast toestel. Voor deze toestellen is een abonnement nodig.

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik toegang tot de webshop?

Je hebt inloggegevens nodig om de juiste prijzen en producten te zien. Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord? Dan dien je je eerst te registreren. Vragen over inloggen kun je mailen naar 1do@buyitdirect.com.

Ik ben mijn wachtwoord of gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Op deze pagina kun je je gebruikersnaam en wachtwoord opvragen.

Ik wil graag advies over welk product ik moet kiezen. Kan ik dit het beste aan Buyitdirect of aan 1do vragen?

Je kun dit het beste aan 1do vragen. Wij zijn jouw IT-collega die precies weet hoe jouw organisatie in elkaar steekt. Neem contact op via 088 444 5040 of mail naar sales@1do.nl.

Welk afleveradres moet ik invullen?

Het verschilt per situatie waar de bestelling het beste afgeleverd kan worden. In de gevallen dat 1do nog werkzaamheden moet uitvoeren is het verstandig om met het projectbureau van 1do af te stemmen wat het afleveradres is. In alle andere gevallen kun je ervoor kiezen om de bestelling naar de eigen locatie te laten verzenden.

Waarom ontvang ik een factuur van Buyitdirect?

1do werkt samen met Buyitdirect en daarom verzorgen zij de offerte, levering en facturatie. Voor vragen over de factuur kun je contact opnemen met Buyitdirect via finance@buyitdirect.com.

Bij wie kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling? (status, afleveradres, wijzigingen doorgeven)?

Voor vragen over je bestelling kun je terecht bij Buyitdirect. Zij weten alle informatie over je bestelling en kunnen ook wijzigingen doorvoeren. Op deze pagina kun je zien wat je in welke situatie kunt doen. Je kunt hier onder het kopje "Orderhistorie en backorder overzicht" ook zien wat de verwachte levertijd is.

Hoe werkt het met garantie, reparatie en retour?

Het kan altijd voorkomen dat een product defect is. Deze aanvragen kun je regelen met Buyitdirect. Op deze pagina lees je het meer over onder het kopje "Garantie, reparatie en retouren".

Hulp nodig?

Heb je vragen over de webshop of wil je graag advies? We helpen je graag verder!

Willem de Roode