Pro-actief IT-beheer.
In goede handen.

IT moet worden beheerd nadat het is ingericht. “Set and forget”, het gaat maar zelden op. Updates moeten worden geïnstalleerd, er moeten back-ups gemaakt en gecontroleerd worden, systemen moeten gemonitord worden. Dat er veel online wordt gewerkt brengt ook meer risico’s met zich mee dus vergeet ook zeker niet een goede beveiliging. Spam en virussen moeten buiten de deur gehouden worden. Dat allemaal terwijl jouw organisatie andere doelen heeft dan het leveren en onderhouden van de beste IT. Daarom ondersteunen wij je graag op een manier die bij jouw organisatie past.

Kenmerken:

  • Ondersteuning waar nodig
  • Ingrijpen voor het te laat is
  • Beveiliging goed op orde
  • Support tijdens kantooruren
  • Ook 24/7 support beschikbaar

Managed IT Services

IT-beheer vraagt tijd en kennis. Bij Managed IT Services ondersteunen wij je met het beheer van je IT-omgeving. IT-omgeving als in: de server(s), het netwerk en de werkplekken.

Met de juiste tools houden we de apparaten in de gaten en voeren we installaties en updates uit. Mocht het nodig zijn dan grijpen we vroegtijdig in. De mate van ondersteuning is afhankelijk van de wensen van jouw organisatie. Alles voor een optimale IT-omgeving met een dienstverlening die daar bij past.

Monitoring

Vroegtijdig signaleren en proactief handelen. Eigenlijk is dat wat we bij monitoring doen. Niet pas reageren wanneer het te laat is, maar patronen herkennen van problemen die zich voordoen en komen tot verbeteringen.

Dit doen we door je systemen nauwlettend in de gaten te houden en alarmen in te stellen wanneer drempelwaarden worden overschreden. Of het nu een server, router, back-up oplossing of een ander systeem is, wij zorgen ervoor dat de gezondheid van de IT in orde blijft.

Support

Ons Supportcenter is de steun en toeverlaat voor de medewerkers van onze klanten. We zijn als het ware “je collega(‘s) van systeembeheer” waar je al je vragen en problemen met IT neerlegt. Wij pakken het op en zorgen voor een passende oplossing. Ons Supportcenter is, in IT-termen, een “Skilled Service Desk”. We nemen niet alleen de telefoon aan en verbinden je door met weer een volgende medewerker; nee, onze support-medewerkers lossen de meeste zaken direct zelf op. En waar de medewerker dit niet direct zelf kan, wordt er intern overlegd met een collega. Daarbij zoeken we, als de situatie daarom vraagt, ook afstemming met de System engineer die jullie IT-omgeving van binnen en van buiten kent.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van IT beheer voor jouw organisatie? We staan je graag te woord!

Beveiliging

Bij beveiliging denk je aan firewalls, spamfilter, antivirus-software, back-ups etc. Wij richten het voor je in, bewaken het, updaten het en rapporteren erover. Toch gaat beveiliging verder. Beveiligen is vragen stellen: welke risico’s lopen we, kunnen we die afdekken, volledig of is er een rest-risico, accepteren we dat? Wij helpen je daarbij, geven je advies en sturen op het bewustzijn van de medewerkers. Maar onthoudt, beveiligingen is nooit “klaar”, je kunt het nooit afvinken.

Beveiliging