Supportcenter

Ondersteuning nodig? We helpen je graag. Urgente vraag? Bel 088 444 5050

Onze ondersteuning

Lukt er iets niet of lijkt er iets fout te gaan? Onze collega’s in het Supportcenter helpen je graag weer snel aan het werk. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Serviceportaal – Serviceportaal 1do
Via ons online Serviceportaal kun je eenvoudig vragen stellen en heb je inzicht in openstaande meldingen. Ga hiervoor naar https://1do.nl/serviceportaal/

Per mail – supportcenter@1do.nl
Je vraag per mail stellen kan natuurlijk ook. We streven ernaar je snel te antwoorden. Dat kan zijn per mail of telefonisch.

Telefonisch – 088 444 5050
Soms is bellen gewoon wel zo handig. En bij urgente vragen is dat sowieso het beste.
Elke werkdag van 8:00 tot 17:00 uur staan we je graag te woord om je snel weer op weg te helpen.

1do Board

In een aparte pagina staan diverse handleidingen en snelkoppelingen op een rij. Bijvoorbeeld voor OneBase of het instellen van MFA op je smartphone. We helpen je graag op weg met de juiste informatie.

Hoe werkt 1do support?

Ons Supportcenter is de steun en toeverlaat voor de medewerkers van onze klanten. We zijn als het ware “je collega(‘s) van systeembeheer” waar je al je vragen en problemen met IT neerlegt. Wij pakken het op en zorgen voor een passende oplossing. Ons Supportcenter is, in IT-termen, een “Skilled Service Desk”. We nemen niet alleen de telefoon aan en verbinden je door met weer een volgende medewerker; nee, onze support-medewerkers lossen de meeste zaken direct zelf op. En waar de medewerker dit niet direct zelf kan, wordt er intern overlegd met een collega. Daarbij zoeken we, als de situatie daarom vraagt, ook afstemming met de System engineer die jullie IT-omgeving van binnen en van buiten kent.