Wat ga je doen?
Als Support Engineer ben je een belangrijke schakel voor onze klanten. Vanuit een klein team werk je samen aan het optimaal ondersteunen van onze klanten. Je bent dagelijks pro-actief en reactief bezig met een diversiteit aan technische vraagstukken, problemen en gebruikersondersteuning:
- Je biedt op afstand ondersteuning aan onze klanten;
- Je volgt meldingen op die worden aangemaakt vanuit monitoringsoftware;
- Je bewaakt een tijdige afhandeling van verzoeken en lost storingen op;
- Je draagt bij aan het opstellen van de noodzakelijke documentatie;
- Je bent altijd op zoek naar de vraag achter de vraag;
- Je signaleert en verhelpt terugkerende problemen;
Wie ben jij?
Je bent een IT-er in hart en nieren. Anderen helpen met een goede oplossing zit in je DNA. Met jouw kennis en expertise weet je onze klanten positief te verrassen. Je luistert naar de klant en denkt mee over oplossingen. Je houdt de klant actief op de hoogte van de voortgang en communiceert helder; kortom de klant weet waar hij aan toe is. Samen met je collega’s zorg je er voor dat het probleem zo snel (en goed) mogelijk opgelost wordt, je weet van aanpakken. Service en kwaliteit zijn vaste kernwaarden voor jou.
Wat zoeken wij?
- MBO4 werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring als support engineer;
- Technisch gezien heb je brede kennis van IT en telefonie en ben je ervaren in basiskennis en troubleshooting. Bijvoorbeeld:
- Microsoft Werkplek besturingssystemen en veelgebruikte kantoorapplicaties;
- Microsoft Office 365 &
- Het is fijn als je ook ervaring hebt met:
- Telefonie, zoals HIP en het Broadsoft platform;
- Werken bij een ICT dienstverlener;
- Je kunt snel en effectief schakelen met klanten en collega’s;
- Je spreekt en schrijft ABN, je kunt jezelf redden in het Engels;
- Je hebt plezier in klantcontact en het begrijpelijk uitleggen van de oplossing voor een probleem;
- Je kunt goed omgaan met wisselende prioriteiten en een dynamische groep klanten;
- Je kunt hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en weet problemen in de juiste context te plaatsen;
- Je weet niet alles maar houdt van aanpakken en blijft zo groeien in kennis en kwaliteit.
Wie wij zijn
Wij zijn 1do; een ambitieus IT-bedrijf in Dordrecht dat zich elke dag inzet om de IT en de telefonie van klanten met stip op één te zetten! De kwaliteit van de klantnetwerken vinden we erg belangrijk, maar zeker ook de kwaliteit van onze eigen dienstverlening. We bieden onze klanten systeembeheer, helpdesk, implementatie en advies. Ook bedenken en implementeren we passende en vernieuwende oplossingen die in projecten worden uitgevoerd. Onze klanten zijn werkzaam in een grote variatie aan sectoren in voornamelijk het MKB. Daardoor werken we met een breed spectrum aan IT-oplossingen met bijbehorende uitdagingen.
Ons motto: Jouw IT en telefonie met stip op één.
Wat jij krijgt
Als jij bij ons aan boord stapt dan zetten we daar graag wat moois tegenover. We zijn een gezellig team in een informele organisatie met korte lijnen.
Je kunt rekenen op:
- Een prima salaris en pensioenregeling;
- Uitgebreide aanvullende werknemersverzekeringen (ANW hiaat, WGA Gat, WIA Bodem en Excedent aanvulling)
- Een modern ingerichte werkplek met laptop en mobiele telefoon;
- Volop ruimte om je d.m.v. cursussen en opleidingen te blijven ontwikkelen;
- Fitbudget: een netto bijdrage van € 250 per jaar aan jouw eigen gezondheidsdoelen;
- Ruimte voor initiatieven en nieuwe ideeën.
Klaar voor actie?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. Dan kunnen we alles wat we hier beschreven hebben met je bespreken. Kom je graag eerst meer te weten over de vacature of heb je nog vragen? Bel of mail met Corrine Leeuwis. Je kunt Corrine telefonisch bereiken op nummer 088-4445014 of per mail: hr@1do.nl.